Revija stop
Glasba

Severinin šov gre naprej

Dunja Turk
22. 7. 2015, 13.07
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Calimero, motorji, dres slovenskih nogometašev in dolge noge v spotu, zasebno pa drama. Severina v poslu še vedno stavi nazabavo, zasebno pa ima velike težave.

Minuli teden je Severina predstavila novo skladbo Calimero, nekakšno logično nadaljevanje lanskega poletnega hita Uno momento ter predhodnih Italiane, Brada Pitta, Uzbune ... Poskočna, lahkotna pesem, ki se ne pretvarja, da je njen namen kaj več kot zabava. »Calimero je en tak povprečen otročji 'narodnjak', ki pa bo verjetno dosegel nadpovprečno gledanost. Pravzaprav gre za najbolj nenavadno pesem, ki sem jo kdaj odpela,« je opisala novo skladbo, na Facebooku pa šaljivo dodala: »Bala sem se levov na snemanju, ker so bili strašni, mariachi pa so slabo igrali. Desni kolk naj bo, prosim, v pripravljenosti, saj rumba lomi telo. Vedrana, daj en mojito in pojačaj glasbo.«

Izbira boljše od sebe

Kot je jasno že iz najave, gre za na trenutke komičen videospot, z dobršno mero (samo)ironije, pod katerega se je podpisala slovenska režiserka Dafne Jemeršič. Zasnovan je kot spot v spotu, vključuje kup različnih kostumov, od seksi mrežastih nogavic do mornarske uniforme, celo dresa slovenske nogometne reprezentance, hitre motorje, žaromete, mariači bend, otroške pomočnike, slovenske plesalce Artifex, kot vedno pa je v ospredju Severina, ki zadnja leta močno stavi na promocijo spotov, načrtno stopnjuje napetost pred objavo in jih izdatno promovira po spletu. Tako je Uno momento v slabem letu dni zbral čez 50 milijonov ogledov, nov spot pa 750.000 ogledov prvi konec tedna. A Severina priznava, da ne le po njeni zaslugi: »Veliko pozornosti posvečam uporabi interneta in družbenih omrežij, pri čemer mi je v veliko pomoč moj fanclub, ki upravlja moje profile. Zasebnega profila na Facebooku na primer nimam, niti nisem kak tehnološki frik. Pravzaprav sem si s sodobnimi tehnologijami bolj na 'vi'.«

Kot minula poletja Severina po malem dopustuje v Dalmaciji, od koder odhaja na koncerte po vsem Balkanu, v Slovenijo se vrača konec julija na koncert na Ukmarjevem trgu v Kopru, kjer se ji bo pridružila plesna skupina Maestro; njihov vodja Anže Škrube je za to priložnost pripotoval iz ZDA. S fanti je sodelovala že pri obsežni šov turneji Dobrodošao u klub, v okviru katere je razprodala največje balkanske dvorane. »Na splošno rada delam z mladimi, ker imajo svež pristop. Že med pripravami na turnejo DUK smo se ujeli, sodelovanje ni naporno, poteka v veselem tonu. Dlje ko traja moja kariera, bolj se mi zdi pomembno pametno izbirati sodelavce. Imam filozofijo, da izbiram takšne, ki so boljši, pametnejši, uspešnejši od mene. Koreograf Anže Škrube in Maestro so na primer svetovni prvaki v hiphopu.«

Znano je, da rada sodeluje s preverjenimi ekipami, kot z Maestro in režisersko novega spota, tako tudi s srbskim avtorskim timom; Miloš Roganović in Filip Miletić sta se podpisala pod večino njenih zadnjih hitov, ki jim mnogi očitajo pretirano balkanizacijo in jih uvrščajo med turbofolk. Eden od krivcev za takšno usmeritev je Goran Bregović, ki je produciral njeno predzadnjo ploščo Zdrava marijo, vse od takrat pa se ugiba, kdaj bosta spet sodelovala. »O, zagotovo bova, prepričana sem, da ima že kakšno pesem nared zame. A fiksno še nisva dorekla ničesar. Niso vsi pozitivno reagirali na najine skladbe, midva sva pa bila nad njimi navdušena kot otroka. Tudi za zadnjo ploščo DUK je rekel, da mu je všeč, z njo pa se je hkrati pomladila moja publika,« pravi Severina.

Proti drami in krivici

Čeprav večinoma v skladbah promovira zabavo in gostuje v številnih reklamah, pa svoje ime večkrat zastavi tudi za resne projekte, še posebej če so blizu njenemu razmišljanju. Junija je tako sodelovala v umetniškem performansu No root, no fruit z umetnico Oko. »Namen je bil ozavestiti družbo, da smo vsi povezani, da potrebujemo drug drugega in da nas predsodki ne smejo razdvajati. Ljudje radi enoznačno opisujejo druge, a sama sem proti temu, nimam predsodkov glede nacionalnosti, barve kože, spolne usmerjenosti, umetnosti,« je pojasnila pevka, ki v zadnjem obdobju poredko daje intervjuje.

V ozadju te odločitve je drama, ki jo preživlja zaradi sporov z nekdanjim partnerjem Milanom Popovićem v bitki za skrbništvo nad sinom Aleksandrom. O tem je spregovorila le v maja objavljenem intervjuju v hrvaškem Nacionalu, po pisanju katerega naj bi oče Severininega otroka naročil eni od družb za varovanje, da ji sledijo. Severina se boji za varnost Aleksandra, kot je pojasnila v intervjuju, je poklicala policijo, ker jo je strah, da ga bodo ugrabili. »Že več mesecev komaj prenašam pritiske, potem ko se je lani izkazalo, da je nekdo prek združenja odvetnikov angažiral ene čudne ljudi, da sledijo mojemu sinu, meni in morda tudi drugim članom moje družine. Travma se je stopnjevala, ko sem začela sumiti, da so posamezniki in razni interesi neprimerno vplivali na delo policije in državnega tožilstva. Vmes sem si psihično opomogla, a se je drama intenzivirala zaradi novih sumov, zaradi katerih se bojim za varnost lastnega otroka. Ob pomoči družine sem to osebno dramo dolgo skrivala pred javnostjo, a sem se vseeno odločila, da spregovorim, saj gre za sistemske težave in morda lahko moja izkušnja koristi komu drugemu v podobni situaciji.«

Če bi sledili le njenim objavam na Facebooku in Instagramu, ne bi niti zaslutili, da zasebno preživlja težke čase. »Normalno, da medije zanima moje zasebno življenje, a se trudim ščititi ga, kolikor se le da. Travmo je težko prenašati, a trudim se, da ne bi negativno vplivala na kariero in profesionalno življenje,« je povedala za Nacional, enako nam je zatrdil njen ožji tim sodelavcev, ko smo ji poslali vprašanja o novih delovnih 

Revija Stop