Oddaja Preverjeno bo jeseni praznovala že deseti rojstni dan. Seveda se ob okroglem jubileju spodobijo tudi kakšne spremembe. Recimo - spremembe podobe oddaje! Pa še kaj?
Prenova podobe oddaje Preverjeno je napisana na kožo vsebinam, ki jih pripoveduje oddaja. Zasnovana je okoli novega virtualnega studia, ki je oblikovan kot večerna urbana razglednica mesta s hitrim utripom. Na hrbtni steni je ta utrip zamrznjen, pa zaradi močnih svetlobnih kontrastov vseeno dinamičen. Namen celotne podobe je postaviti studio čim bližje ulici, v okolje, v katerem se hote ali nehote križajo poti vseh družbenih slojev. V skladu z najnovejšimi trendi bo oddaja po novem producirana tudi v TV formatu 16:9.
Urednica in voditeljica oddaje Preverjeno Alenka Arko pravi: »Ob tem, ko začenjamo deseto sezono, je zame, kot urednico, najpomembneje, da imamo vsi, ki ustvarjamo oddajo Preverjeno, še vedno prav toliko volje, strasti in ustvarjalne energije kot na začetku. V redakciji hkrati s tem združujemo veliko znanja. Za prispevki stojijo izkušeni, dolgoletni novinarji, ki imajo izjemno dobro poznavanje različnih področij, nenazadnje televizičnosti. Vsebinsko bomo tako ponudili kakovostne prispevke, pri tem bili raznovrstni, tudi z nekoliko drugačnimi temami. Sveže vsebine bomo hkrati podprli z novo, moderno, atraktivno podobo, studiem in grafiko oddaje. Vsak teden tako gledalce v naši družbi čaka pet svežih zgodb, o tem, kar se dogaja nam in vam, našim gledalcem."
Ekipo oddaje sestavljajo: novinarji Irena Dolschon, Janja Kobal Ocvirk, Sara Volčič, Irena Pan, Katarina Keček, Darja Tibaot Ciringer, Alenka Marovt, Brigita Potočnik, raziskovalec in koproducent Slaviša Majstorovič, redaktorica Zdenka Jagarinec, producentka Renata Gleščič, asistent režije David Sadovnik in režiser Marjan Kučej.
Oddaja Preverjeno je bila prvič na malih zaslonih 4. septembra 2001.
Preverjeno je v zadnji sezoni spremljalo v primarni ciljni skupini programa (18–49 let) v povprečju kar 37 % gledalcev, najbolj gledane oddaje tudi do 50 % (10,5 % rating, sezono prej 9,8 % rating). Najbolj priljubljene pa so zgodbe med ženskami, saj jih oddajo ob predvajanju v povprečju spremlja 41 odstotkov.