Revija stop
Televizija

Meghan Markle - Kuhaj z mano? Ne, hvala!

M.K.
14. 4. 2025, 10.46
Posodobljeno: 14. 4. 2025, 10.56
Deli članek:

Ko je Netflix napovedal kuharsko oddajo Meghan Markle *With Love, Meghan* (*Z ljubeznijo, Meghan*), so mnogi pričakovali nekaj v stilu sodobne Marthe Stewart – z dodatkom svile, svežih tulipanov in popolno izpiljenim nasmeškom. A namesto tega smo dobili nekaj, kar bolj spominja na križanca med Gwyneth Paltrow in botoksom, postavljenega v brezhibno prenovljeno kuhinjo za 40 tisoč evrov. Vse lepo na pogled, a brez prave vsebine.

Profimedia
Meghan Markle vse večkrat pokaže otroka - še posebej ko ji to finančno ustreza. Obenem pa trdi, da jima "želi zagotoviti mirno življenje stran od medijske pozornosti".

Whitney Cummings, znana stand up komičarka, pa je oddajo poimenovala »velik sredinec kraljevi družini«.

V oddaji Meghan med lagodnim sekljanjem zelenjave razlaga, kako rada »ustvarja prostor za ljubezen«, in razkriva drobce iz svojega zasebnega življenja, a vse skupaj se zdi kot katalog vrhunskega interjerja – s ceno, ki človeku vzame tek. Več časa kot v kuhanje je vloženega v okraševanje miz in lokacijo snemanja, ki sploh ni njen dom, ampak luksuzna najeta posest v Montecitu.

»Ljubezen« po meri Los Angelesa

Instagram
Otroka sta podedovala očetove gene - vaj glede barve las!

With Love, Meghan ni srčna kuharska oddaja, temveč bolj vaja za odnose z javnostjo. Serijo so kritiki raztrgali, češ da je kot prepečen rogljiček: zunaj bleščeč, znotraj votel. Meghan naj bi z oddajo pokazala domačnost, vendar se gledalec večino časa sprašuje, ali je sploh že kdaj zares kuhala ali samo vadila gibe pred ogledalom.

TikTokerji so hitro ugotovili, da razkošna hiša, v kateri Meghan kuha, streže in pripravlja kopeli za svoje zvezdniške »prijatelje«, sploh ni njena. Gre za najeto nepremičnino v Montecitu, vredno več milijonov, ki jo najemajo tudi za poroke in modne prireditve. Kar ni nujno problem – a v oddaji ni niti enkrat omenjeno, da ne gre za njen dom. Marsikdo je to označil za zavajanje gledalcev in ustvarjanje lažne slike pristnosti.

Podobna težava se pojavi tudi pri vseh malenkostih, ki naj bi izražale avtentičnost – od zapakiranih krekerjev, ki jih Meghan s skoraj zenovskim izrazom presipa iz trgovinske vrečke v lastno plastično embalažo z nalepko in trakom, do personaliziranih stekleničk z limonado. Ali res želimo verjeti, da to dela doma – zares? Vse skupaj bolj spominja na tečaj za vplivneže začetnike.

Kritiki so nabrusili nože

Profimedia
Ko so posneli vse epizode prve sezone, naj bi ekipi prinesla darila.

Britanski mediji so jo hitro vzeli pod drobnogled. The Times je serijo označil za »pretenciozno revijo privilegijev«, The Guardian pa kot »vakuumsko brezradostno estetiko«. Tudi v ZDA ni bilo bolje: Variety je govoril o »egotripu v kuhinjskem ambientu«, medtem ko je Decider razglasil, da oddaja bolj kot na novo ikono življenjskega sloga spominja na »Marijo Antoaneto, ki svetuje o servietah«.

Zanimivo je, da se tudi siceršnji zavezniki Meghan tokrat niso pretvarjali. Kritike so bile redke in mlačne. Nekateri ameriški novinarji so se vprašali, ali Netflix še vedno stavi na Meghan, ker je prepoznavna – ne pa tudi zato, ker bi bila relevantna.

Šale, ki so boljše od oddaje

Največji uspeh oddaje? Internetni posmehi. Uporabniki X-a (nekdaj Twitterja) so objavljali izseke Meghan, kako z resnim obrazom razlaga, da »vsaka skodelica čaja nosi zgodbo«. Eden najbolj deljenih odzivov? »Zgodba je, da sem po desetih minutah zaspal z odprtimi očmi.«

Uporabniki so si oddajo vzeli za satirično igrišče – nastali so memi, primerjave z liki iz Pisarne in parodije v slogu oddaje Saturday Night Live. Celo prizori, ki naj bi bili ganljivi – kot denimo rezanje limone ob spominih na prijateljstva –, so pristali med viralnimi objavami z naslovom »ko ti zmanjka vsebine, nareži limono«.

Chef Jameson Stocks je serijo označil za »težko gledljivo« in predlagal, naj se Meghan raje vrne k igranju.

V ospredju je tudi ikonični prizor s presticami, kjer Meghan vzame trgovinsko vrečko tega priljubljenega slanega priboljška (nekateri so hitro prepoznali embalažo ameriške trgovske verige Trader Joe's), jih strese v drugo vrečko – prav tako plastično –, zalepi listič in nanj napiše, kaj je v novi vrečki z opozorilom o oreških, ter slovesno izjavi, da ve, da njen gost, prijatelj Daniel nima alergije – ampak previdnost ni nikoli odveč. TikTokerji so to razglasili za najbolj nepotrebno menjavo embalaže v zgodovini. Nekateri so dodali: »Če bi bilo pretvarjanje olimpijska disciplina, bi Meghan osvojila zlato.«

Profimedia
Meghan Markle z novo oddajo oziroma serijo ni navdušila kritikov.

Pritegnila pozornost – tudi Jimmyja Fallona

Kot da medijski odzivi ne bi bili dovolj, se je Meghan znašla še na tarči ameriških komikov. Jimmy Fallon jo je na The Tonight Showu posmehljivo spraševal, zakaj v oddaji preklada slane prestice iz ene vrečke v drugo. Fallon je pripomnil: »To ljudi bega.«

Netflixove zvezdnice Christina Pazsitzky, Whitney Cummings in Katherine Ryan so oddajo označile za neavtentično, ceneno in egocentrično. Justine Bateman pa je Meghan in Harryja obtožila, da sta pomilovanje povzdignila v olimpijski šport. In kot da vse to ne bi bilo dovolj, so se tudi gledalci na spletu zedinili: prejela je oceno 3,1/10 na IMDb-ju in 32 % na Rotten Tomatoes.

Vseeno prihaja 2. sezona

Netflix je kljub slabim ocenam že potrdil drugo sezono. Menda je že posneta. Zakaj? Ker se Meghan (in šale o njej) vseeno prodajajo. In morda tudi zato, ker gre za zelo drago vsebino, ki jo je že nekdo plačal.

Profimedia
Meghan ne želi, da jo nazivajo z dekliškim priimkom Markle. Zaradi tega je tudi v oddaji okarala svoje "prijatelje".

Netflix se pri tem sklicuje na podatke, ki kažejo, da serijo vseeno gleda določeno število gospodinjstev – predvsem gledalci, stari med 45 in 54 let. Obenem je treba upoštevati, da ima Netflix tudi delež v njeni znamki As Ever, kar pomeni, da podpirajo tudi svoje lastne interese.

Meghan: »Nisem vplivnica,« medtem pa na Instagramu …

Komaj so se polegli odzivi na Netflixovo oddajo, že je Meghan udarila znova – z lastno spletno trgovino, kjer prek platforme ShopMy prodaja oblačila z visokimi cenami in provizijami. Za to je treba le klikniti na povezavo na njenem Instagram profilu @meghan, in če boste kupili tisto belo srajco za 148 funtov (177 evrov), bo Meghan z njo zaslužila dobrih 20 evrov. Pametno? Ja. Moralno? Sporno.

In še preden je komu uspelo zakričati »pazi, nateg«, je bila stran že preobremenjena, saj so se oboževalci zgrnili po 712 funtov (851 evrov) vredni torbici, ki jo izdelujejo ženske v Ruandi za 10 centov na uro. Meghan naj bi tako na torbo zaslužila tudi do 210 funtov. Pametno? Spet, ja. Moralno? Še manj.

Cesta Collective, podjetje, v katero je Meghan investirala, se je namreč znašlo pod plazom kritik, potem ko je bilo razkrito, da ženske izdelujejo torbe za nekaj deset centov na dan, te pa se prodajajo za več kot 700 funtov. Kritiki so Meghan obtožili izkoriščanja žensk za samopromocijo. Sama pa je ob tem povedala, da jo je navdihnila »življenjska moč žensk, ki ustvarjajo te čudovite predmete«.

Profimedia
Princ Harry in Meghan Markle oziroma Harry in Meghan Sussex ...

Podkast: malo posla, veliko PR-ja

Meghan je 25. marca predstavila tudi napovednik za svoj novi podkast Confessions of a Female Founder (slovensko Izpoved ženske ustanoviteljice), ki bo 8. aprila debitiral na vseh večjih platformah. V sodelovanju z Lemonada Medio se podaja na pot razkrivanja zgodb uspešnih podjetnic – z nekaj »ženskega kramljanja« in iskrivimi komentarji o aktualnih zvezdniških zgodbah.

»To ni Shark Tank, to je 'dolphin tank' – prijazne vode,« pravi Meghan v napovedniku. Sama podkast opisuje kot navdihujoče pogovore, med drugim tudi o napakah in dvomih na poti žensk, ki so iz nič ustvarile milijonske posle.

To je že njen drugi podkast, saj je bil prvi (Archetypes) po eni sezoni ukinjen, potem ko je Spotify pogodbo s Susseškima prekinil – eden od direktorjev ju je takrat znamenito označil kar za »f***ing grifterja« (j*** prevaranta).

As ever
Za promocijo svoje nove blagovne znamke As ever je uporabila fotografijo svoje hčerke Lilibet.

Lemonada Media pa jo brani in poudarja, da Meghan ustvarja prostor, kjer se ženske lahko iskreno pogovarjajo o uspehih, neuspehih, investicijah in intuiciji. Med gosti naj bi bili tudi znani obrazi iz sveta mode, tehnologije in zabave – Meghan v napovedniku nežno sprašuje eno izmed njih: »A to pomeni, da nisi več samska? Sem zadnjih nekaj tednov kaj zamudila?« Videti je torej, da se bo dotikala tudi bolj tračarskih tem.

Otroci kot promocijska orodja?

Poseben val kritik se je usul tudi zaradi načina, kako Meghan v zadnjem času vključuje svoja otroka v javne objave. Le eno uro pred lansiranjem svoje spletne trgovine je na Instagramu objavila fotografijo, na kateri na vrtu objema Archieja in Lilibet – obrazov ni razkrila, a simbolika je bila očitna.

Profimedia
Meghan Markle ime svoje nove blagovne znamke razkrila kot da bi bila strogo varovana skrivnost.

Komentatorji dogajanja na dvoru so jo označili za ceneno in izrazili nelagodje, da Meghan domnevno uporablja otroke kot čustveni kapital za poslovne projekte. Phil Dampier je za The Sun povedal: »Nič ni naključno. Zelo dobro je vedela, da bo sočasna objava fotografije otrok in trgovine dosegla največji učinek.«

zajem zaslona
Na strani ShopMy lahko najdete njene predloge za izbiro oblačil, modnih dodatkov in kozmetike ter obvestilo, da z nakupom preko teh linkov ona služi procente.

Čeprav vojvodinja formalno ne krši nobenih pravil, so mnogi opazili, da v zadnjem času svoj polni naziv Meghan, vojvodinja Susseška uporablja tudi v komercialnih kontekstih. In čeprav naj ne bi neposredno izkoriščala kraljevskih povezav, številni menijo, da je počne prav to – le nekoliko bolj diskretno.

»Resnica? To ni ravno Meghanina odlika«

Nekdanji urednik revije Vanity Fair Graydon Carter je Meghan nedavno označil kot osebo, ki je »izgubljena v dejstvih in resničnosti«. Leta 2017 je bila Meghanina fotografija na naslovnici ene zadnjih številk, ki jih je Carter urejal – a kot sam priznava, sploh ni vedel, kdo je, dokler mu niso sodelavci pojasnili, da se bo poročila s princem Harryjem. Ko jo je novinarka intervjuvala, je Meghan menda jezno rekla: »Oprostite, ali bo to vse o princu Harryju? Mislila sem, da bomo govorili o mojih dobrodelnih dejavnostih in filantropiji.«

Kaj še prihaja?

Profimedia
Pravi, da rada vrtnari in prideluje svojo hrano in med, čeprav "ga ne mara".

Medtem ko se še vedno kuha druga sezona Netflixove serije, so se v javnosti že pojavile govorice o novem projektu: domnevno naj bi Netflix Harryju ponudil vodenje dokumentarne serije o princesi Diani, ki bi izšla leta 2027, ob 30. obletnici njene smrti. Projekt, ki naj bi bil bolj osebne narave in mu morda odprl vrata do sprave z družino? Ali le še en produkt v katalogu Susseških?

Meghan pa medtem napoveduje še več izdelkov svoje znamke As Ever – čaji, marmelade, mešanice za pripravo palačink, zelišča, jedilni cvetovi – in več novih podkastov. Zdi se, da se je njena poslovna mašinerija šele dobro ogrela.

Profimedia
V Netflixovi seriji, ki so jo sicer najprej prestavili za nekaj mesecev, smo videli, kakšna je Meghan, oziroma kakšno fasado nosi.

Vprašanje pa ostaja: ali se Meghan res le išče – ali pa išče le naslednji dobiček?

Meghan mastno služi s torbicami, ki jih ženske v Ruandi izdelujejo za 10 centov na uro!

Profimedia/Netflix
V enem dnevu je imela več kot milijon sledilcev na Instagramu.

Ameriški komiki so si Meghanino oddajo vzeli za tarčo. Jimmy Fallon je v svoji oddaji zabavno komentiral prizor s presticami: »Znanstvenike še danes bega vprašanje: zakaj Meghan Markle prestavlja prestice iz ene vrečke v drugo?« Dvorana se je smejala, Fallon pa je dodal: »Zdi se, kot da jih vzame iz ene vrečke in dá v drugo … in to ljudi zmede.«

Katherine Ryan je izjavila, da Meghan deluje, kot da igra vlogo »preproste, ponižne« ženske, a vse okoli nje kriči o glamurju in samopromociji. Zvezdnica serije Družinske vezi Justine Bateman je šla še dlje – ustvarila je kar satirično »zlato medaljo« za Meghan in Harryja v disciplini »igranja žrtve«.

Profimedia
Ljudi uči sadje urejati na pladenj v videzu mavrice in kupljene prigrizke presuvati iz ene vrečke v drugo. Bizarno?

Profimedia
Član snemalne ekipe je razkril, da je dobro poskrbela za njih, tudi s prigrizki in pijačo.
Revija Stop