Si novinec na sceni, mešali smo te z DJ-em Sneakom, a kdor sliši tvojo glasbo, tega ne ponovi.
Imeni sta si po zapisu res blizu. Spoštujem Sneaka, on je legenda, jaz pa se seveda želim uveljaviti s svojim in zgraditi svoje občinstvo. Začel sem kot hip hop didžej, pred petimi leti pa sem se lotil tudi ustvarjanja glasbe, ki stoji na obilici basa.
Francoski hip hop didžeji ste praviloma dobri tehniki z glasbeno širino.
Pri glasbi si ne postavljam mej. Poslušal sem veliko francoske elektronike, blizu sta mi Daft Punk in založba Ed Bangers. Preko mame sem spoznal arabsko glasbo. Potem pa sta tu še ameriška in francoska hip hop kultura, z glasbo, rapom in grafiti.
Arabske vplive si odlično vključil v single Get low.
To so moje korenine. Skušal sem ustvariti sodobno glasbo s pridihom glasbe, ki mi jo je doma vrtela mama. Z Dillonom sva se dobro ujela, dobro se zabavava, rada ustvarjava skupaj in vsak dan se slišiva na telefonu. To prijateljstvo presega glasbo.
Kaj je bilo pomembneje za tvoj preboj: sodelovanje z Lady Gaga ali Diplom?
To sta dve čisto različni izkušnji. Ko delaš za pop zvezdo, delaš zanjo in skušaš dodati nekaj svojega k njenemu izrazu. Ko pa me je poklical Diplo in mi predlagal, da posnamem kaj za njegovo založbo, je hotel mene. Imel sem popolno ustvarjalno svobodo, posnel sem dve skladbi, Bird machine in Together, ki sta bili moja vizija. In s tem se je začela moja kariera premikati. Hvala, Diplo, ker si verjel v mojo glasbo.
Čigavo maslo je video za hit Turn down for what?
Hotel sem se izogniti klišejskim seksi puncam, ki se v klubu polivajo s šampanjcem. To je ustvarjalni dolgčas. Spoznal sem fanta, ki sta mi predstavila idejo za ta spot, in takoj sem vedel, da bo izstopal. Končna verzija je nora in ta skladba ne bi bila niti približno tak hit brez videa. Samo v ZDA smo prodali 3 milijone kopij. To je noro! Če pomislim, da sem hotel posneti samo skladbo za svoj set in jo brezplačno ponudil na SoundCloudu, potem pa je postala eden od hitov leta. Bog blagoslovi internet!