Revija stop
Glasba

Kaj se je zgodilo med Katarino Čas in Izakom?

19. 12. 2025, 20.23
Posodobljeno: 19. 12. 2025, 20.28
Deli članek:

»So I gave you Berlin,« se glasi refren nove skladbe Berlin, ki sta jo posnela Izak Košir in Katarina Čas.

Katja Grobelnik, Tadej Hrastovec
Katarina Čas in Izak Košir v projektu Berlin – zvočni in vizualni portret neizrečene romance.

Pesem je že dostopna na vseh pretočnih platformah in deluje kot kratko nočno pismo, ki je napisano z malo besedami, a z veliko prostora za interpretacijo.


Berlin v tej zgodbi ni le mesto, temveč prispodoba sveta, prostora ali trenutka, ki ostaja nedosegljiv. Gre za intimno pripoved o srečanju, ki se v resnici nikoli ne zgodi, temveč obstaja le še v vzporednem vesolju ... v glasbi, v poeziji in v odmevu dveh glasov, ki se v refrenu iščeta, a se ne ujameta. Romanca tako dobi zvočni spomenik in postane nesmrtna.

Katja Grobelnik, Tadej Hrastovec
Izak Košir se z avtorsko skladbo Berlin vrača k intimnejšemu in osebnejšemu glasbenemu izrazu.

Po večletnem ustvarjalnem premoru se Izak Košir vrača z avtorsko skladbo, pri kateri se je zavestno odpovedal vokalnim akrobacijam in v ospredje postavil senzibilnost ter emocijo. Prav zato je k sodelovanju povabil Katarino Čas, ki se je vlogi približala z igralsko tankočutnostjo in ji vdihnila prepričljivo čustveno globino.

Katja Grobelnik, Tadej Hrastovec
Berlin je Koširjev zvočni zapis spomina, ki obstaja le še v glasbi in besedah.

Koširja glasbena javnost pozna kot nekdanjega frontmana mednarodne zasedbe The Toronto Drug Bust, ki je nastopala na največjih evropskih festivalih in jo je predvajal tudi BBC. Njegova nova pot je bolj intimna, a nič manj ambiciozna.

Katja Grobelnik, Tadej Hrastovec
Igralska senzibilnost Katarine Čas pesmi Berlin doda globino in prepričljivo čustveno napetost.

Katarina Čas, ki že vrsto let uspešno gradi mednarodno igralsko kariero, med drugim v filmih Volk z Wall Streeta in Danny Collins ter v številnih britanskih in ameriških serijah, občasno poseže tudi v glasbene vode. Berlin je eden tistih projektov, kjer se igralska izkušnja naravno prelije v glasbeni izraz.

Estetika vzhodnoevrošskega duha

Katja Grobelnik, Tadej Hrastovec
Katarina Čas v pesmi Berlin pokaže drugačen, bolj intimen obraz svoje ustvarjalnosti.

Pesem spremlja črno-beli videospot, posnet v estetiki vzhodnoevropskega urbanega melanhoničnega duha. Prikazuje stičišče dveh svetov, svetlega in temnega. Podnevi sta protagonista izgubljena na mestnih ulicah, ponoči ujeta v zadimljenem betonskem podzemlju. Čeprav sta ves čas na istih krajih, se nikoli ne srečata ... ostaneta le šepet.
 

Revija Stop