Medtem ko je znano, da bosta slovenski X factor vodila Vid in Peter, spet pa so težave z iskanjem kredibilnih sodnikov, ki bi delali za drobiž, so se že začela predtekmovanja. Menda je cilj avdicije najti slovenskega Justina Bieberja.
S predtekmovanjema v Mariboru in Portorožu minuli vikend je kolesje X factorja začelo mleti hitreje. Razvpiti šov prihaja k nam le nekaj tednov po koncu prve ameriške izdaje, še pomembneje pa je, da sta se producent šova Pro plus in založba Menart, podaljšana roka Sonyja, letos le dogovorila, da se zgodba ne bo končala s finalom, ampak naj bi po dveh razočaranjih s SIT-om tokrat poskrbeli tudi za resno založniško in koncertno lansiranje zmagovitega projekta. Še tretjič: ne bomo zadovoljni, dokler ne bodo ustvarjalci šova s partnersko založbo vsaj poizkusili ponoviti zgodbo Bepopa.
Kako je bilo na predtekmovanjih poglejte tukaj.
X factor je ena svetovno najbolj razvpitih pevskih avdicij, ki jo je Simon Cowell leta 2004 lansiral kot nadomestek za Pop idola – tudi zato, da je popolnoma prevzel poslovne vajeti v svoje roke. Mimogrede, tudi Talent je iz iste produkcijske hiše, Syco TV. Faktor X iz naslova je sinonim za "tisto nekaj", kar dela pevca izjemnega, drugačnega od množice, zato toliko bolj zanimivega za medije in javnost. Britanski šov je doživel že osem izvedb – na predlanski se je z imenom Divided preizkusila tudi skupina Tangels in se prebila do 4. kroga, kjer jo je Simon precej grobo odpikal. Medtem so šov izvozili že v 35 držav, lani zelo uspešno tudi v ZDA. Letos bo X factor ob Sloveniji v regiji premiero doživel še v Srbiji, Kosovci so se pridružili albanski franšizi, Madžari se pripravljajo na tretjo sezono, Italijani pa na že šesto.