Revija stop
One/oni

Skriti adut TV3

Saša Mesarić in Martin Senica
21. 10. 2010, 13.49
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Manja Grčić je generalna direktorica TV3. Ženska, ki je pred dvema letoma ob svojem prihodu na položaj dvignila kar nekaj prahu v našem televizijskem svetu - doslej so imeli te vajeti v rokah izključno njeni moškimi kolegi.

Manja Grčić je generalna direktorica TV3. Ženska, ki je pred dvema letoma ob svojem prihodu na položaj dvignila kar nekaj prahu v našem televizijskem svetu – doslej so imeli te vajeti v rokah izključno njeni moškimi kolegi. Na čelo tretje največje TV-hiše pri nas pa je sedla mlada, očarljiva in izobražena medijska poznavalka.

 

Ne le da je sama zavihala rokave in dvignila kakovost TV3; lahko si šteje v čast, da se tudi zavoljo nje neposredna konkurenca še bolj trudi delati dobro televizijo.

 

V Sloveniji smo priča premikom na televizijskem področju. Prihod televizije Pink SI ste pozdravili, ampak zdaj se je izkazalo, da vas ogroža. Eden od operaterje je celo premaknil vašo pozicijo v shemi zaradi njih. Tudi ciljna skupina so pri obeh televizijah ženske …
Za začetek se ne strinjam, da so naša neposredna konkurenca, saj ciljajo na nekoliko starejše ženske ruralnega okolja. Naša ciljna skupina je zelo specifična, in sicer mlajše ženske iz urbanega okolja, ki so redko starejše od 35 let. Pinkova publika je precej starejša od naše. Glede mesta na daljincu … TV3 je uveljavljena blagovna znamka, in če bo pri enem operaterju na šestem namesto na petem mestu, mislim, da to nima velikega pomena. Če pa ta pozicija pomaga Pinku, tudi prav.
 
Na nek način tudi vi prihajate iz Pinka … Kako gledate na to, da Pink prihaja za vami v Slovenijo?
Prihajam iz televizije Fox, pred tem pa sem bila na Pinku. Že takrat ko sem delala tam, so imeli načrte priti v Slovenijo. Željko Mitrović želi razviti svojo televizijo v vseh državah nekdanje Jugoslavije. Zato sem prihod pričakovala in mislim, da tukajšnji trg potrebuje konkurenco. Mitrovič ima sredstva in znanje, da naredi televizijo, ki bo tukaj konkurenčna.

 

Ampak vaša neposredno konkurenca je Pop Brio.
Da, Pop Brio je z vidika ciljne skupine čista konkurenca TV3. Ob tem mislim na konkurenco v razporejanju oglaševalskega kolača in ne gledanosti.

 

Odkar ste prevzeli TV3, se je zgodil fenomen: nimate tako visoke gledanosti, kot ste dobili delež oglaševalskega kolača. Lahko to pripišemo vam osebno ali je del neke strategije?
Obstaja pravilo, da najprej televizija raste z rejtingom, nato se zgodi premik in potem pride denar. To je normalno. Na začetku smo imeli veliko večjo gledanost, kot smo imeli oglaševalskega denarja. Zdaj se to počasi uravnotežuje – gledanost in denar.

 

Kako ste se navadili življenja v Sloveniji?
Prišla sem pred tremi leti, od tega dve leti delam, eno leto sem bila na porodniški. Prvo leto je bilo težko, nisem govorila slovensko, moj svet je bila le moja družina, moj mož. Za mlado žensko, ki pride iz druge države, iz drugega sveta, to res ni preprosto. Privadila sem se na Slovenijo in moje življenje tukaj je super. Prav tako se odlično počutim na TV3, kjer smo naredil velik korak. V pravo smer.

 

Celoten intervju z Manjo Grčić preberite v aktualni številki revije Stop.

 

Revija Stop