Revija stop
One/oni

Nova televizija ali srbski posli?!

Stop
29. 9. 2010, 00.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Iskreno se veselim prihoda vsake nove (resne) televizije v slovenski medijski prostor. Predvsem zato, ker je konkurenca na komercialnem delu tržišča precej neuravnotežena.

Iskreno se veselim prihoda vsake nove (resne) televizije v slovenski medijski prostor. Predvsem zato, ker je konkurenca na komercialnem delu tržišča precej neuravnotežena.

 

Imamo brutalno močan Pro plus z dvema "pravima" programoma in enim kabelskim kanalom na eni strani in televizijo TV3, nekaj manjših televizij lokalnega in regionalnega značaja, pa nekaj domačih kabelskih specializiranih programov, kot so Info TV, Šport TV, Golica ..., na drugi. Manjka pa, če smo odkriti, še kakšen resen "igralec", ki bi lahko premešal karte na vrhu. Torej pri tistih, ki dosegajo največji delež gledalcev.  

Pop TV in Kanal A sta namreč po združitvi pod isto streho postala praktično nepremagljiva. Nekoliko jima je ponagajala nova vodstvena garnitura TV3, ki je pred nekaj leti resno zastavila programske spremembe in dosegla manjši preboj. Škoda, da niso zdržali hudega tempa. Imajo namreč soliden, tu in tam celo odličen program.

Takega obljubljajo tudi na prihajajoči televiziji Pink SI. Vsaj po slovesu in rezultatih, ki jih ima na Balkanu direktor beograjske televizijske družbe Pink Media Group Željko Mitrović, sodeč, bi lahko rekli, da bo slovenska TV Pink resna televizija. Resen projekt, z resnimi cilji in večletnim zagonskim kapitalom ter skupino medijskih poznavalcev in analitikov v ozadju.

Ne verjamem namreč, da danes še kdo misli, da je mogoče na kateremkoli resnem trgu, pa čeprav slovenskem, "zagnati" televizijsko kolesje "čez noč" z neizkušenimi televizijskimi kadri, neprepoznavnimi voditelji in takšnimi, ki imajo veselje do ukvarjanja z novinarstvom. Prav tako ne verjamem, da je človek, ki je na noge postavil vse, kar se vrti okrog medijske blagovne znamke Pink, sposoben skonstruirati debilno "gverilsko marketinško akcijo" z "namišljenim direktorjem Zorčičem", ki je le dimna bombica za preslepitev konkurence. Lepo vas prosim, tole bi bilo še za tretjerazredno telenovelo preveč. Prepričan sem, da bo nastajajočemu medijskemu podjetju v Sloveniji prah, ki se dviguje zaradi dela njihovega "kakor" direktorja, prej škodil, kot koristil. Vsaj pri oglaševalcih.

Pravzaprav mi je čisto vseeno, kako so mislili osvajati zahteven slovenski medijski trg in ali so ob tem menili, da smo vsi, ki spremljamo slovenski medijski prostor, mentalno zaostali. Pomembno je, da jim bo uspelo prepričati dovolj gledalcev in oglaševalcev, da so nosilci novega - južnega - vetra, ki lahko v nasičen, a rigiden slovenski televizijski prostor prinesejo balkanski "pričakuj nepričakovano". Šteli bodo odločnost in dobre programske vsebine. Upam, da bodo imeli vsaj kaj od tega.

Kako uspešen je bil Mitrović na pogajanjih s ponudniki televizijskih programov, pa boste videli že po tem, na katero številko na daljincu boste morali pritisniti, če boste hoteli gledati prvega od treh (napovedanih) Pinkovih programov. Vse, kar bi bilo do devet, bi bila čista zmaga, do dvajset uspeh, pod trideset pa ... Vse skupaj bo prvi znanilec, kaj lahko pričakujemo od novega televizijskega projekta, ki ga - roko na srce - že dolgo in težko čakam.

Revija Stop