S petdesetih metrov bi bilo to figuro nemogoče zamenjati za katerokoli drugo, ko takole s pivom ter cigaro v roki sedi v baru in čaka. Max Modic alias Max Hardrock – uživač, vedno dobrovoljen hrust, veliki učenjak pop kulture in neutrudni borec za širitev meja sprejemljivega, kadar je to seveda smiselno.
Po desetletjih ledolomilske dejavnosti na zakrneli slovenski pornografski sceni je pred kratkim režiral prvi domači visokoproračunski trdoerotični celovečerec. Zadevi je naslov Hiša nasprot sonca, soustvarjalo jo je nekaj vrhunskih profesionalcev na čelu s trenutno bržčas najbolj nagrajevano svetovno pornodivo Tarro White, glasbo pa je prispeval še en domači hardcore pionir, Pero Lovšin.
Snemanje filma ste financirali po principu "porno tedna" (porn week), ki je v svetu že zelo uveljavljen. Kako to deluje v praksi?
V osnovi gre za to, da tisti, ki te filme gledajo, filme tudi pomagajo delati. Na kraju, kjer se snema film, organizator zbere kup ljudi, ki z ekipo živijo in delajo, dokler snemanje traja. Za svoj denar dobijo možnost vpogleda v zakulisje, seznanijo se s tehniko, za lastne potrebe si lahko tudi posnamejo kak spominček, da se bodo potem lahko s tem hvalili vnukom: "Vidiš, Tinček, kje je bil dedi." Kdor hoče, lahko tudi nastopi pred kamero – ali vsaj poskusi, ker to v praksi ni lahko. Potem imaš zvečer kak piknik, da lahko malo neformalno pokramljaš s porno idoli … V bistvu je tako, kot da bi šel na snemanje hollywoodske uspešnice in bi se tam teden dni družil s Tomom Cruisom.
Seveda ni zastonj. V tujini za en teden računajo čez 2000 evrov po osebi, v ceno niso vključeni stroški prevoza, bivanja in hrane. Za naše razmere so to najbrž nekoliko preveč bajne številke …
Seveda, zato tudi nismo organizirali celega porno tedna, temveč smo pri našem Zavodu za kulturo pornografije 69 priredili tridnevni Stojanov porno vikend. Ponudba je bila zelo poštena: vsi svobodomiselni ljudje brez predsodkov so bili vabljeni na snemanje filma, za 390 evrov pa so dobili tudi spanje, hrano in predavanja.
In koliko teh svobodomiselnih ljudi se je nabralo?
Imeli smo dvajset prostih mest, ker je bilo prvič, čisto vseh seveda nismo zapolnili. Na koncu so nam zmanjkali štirje, zato imamo v proračunu filma zdaj za 1560 evrov luknje, ki jo bomo morali zakrpati. Ampak ker se bo hitro razvedelo, kako resnično luštno smo se imeli, sem prepričan, da se bomo lahko naslednjič interesentov otepali. Tokrat smo imeli – to je treba povedati – same krasne ljudi. Vsi so bili skrajno vljudni in kulturni, tako da je bilo naše druženje še toliko bolj vrhunsko. Vsak večer smo imeli piknik s popivanjem …
Čez dan se je marljivo delalo.
Tako je, od enajstih do šestih. To ni nobena šala, gre za zelo trdo in profesionalno delo.
S poudarkom na trdo. Po tvojih besedah gre za prvi slovenski visokoproračunski pornografski film, pa me zanima, kolikšen je bil proračun?
Nekaj drobiža čez 10.000 evrov.
To se sliši neverjetno malo. Koliko potem stanejo nizkoproračunski filmi – 50 evrov za bencin, 30 evrov za elektriko in dve pašteti za protagonistke?
Ha ha, v bistvu potrebuješ za tisto stroškovno najnižjo produkcijo res samo po en mobitel in eno voljno mladenko. Okej, 10.000 je dejansko malo – a je številka tako nizka zato, ker smo člani Zavoda delali zastonj, lokacija je bila tudi zastonj, ker smo potem za lastnike posneli promocijski spot. V Evropi takega filma ne posnameš pod 15.000 evrov, zato so ob omembi številke 10.000 vsi zastrigli z ušesi. "Kako je vendar mogoče v Sloveniji snemati tako poceni filme?" so vprašali. In mi smo odgovorili: "Pridite in poglejte, kako!"
Kakor slišim, je prav v Hiši nasprot sonca debitirala nova slovenska porno zvezda – tokrat moška!
Res je. Vsem prijavljenim smo dali možnost, da nastopijo v kakšnem prizoru, če prinesejo s sabo spričevala za vse ustrezne teste za HIV in druge spolno prenosljive bolezni. Miha jih je imel, imel pa je tudi nekaj še pomembnejšega: notranjo moč, da v ključnem trenutku ni odpovedal. Pravzaprav se je v nasprotju z vsemi drugi Slovenci, ki so do sedaj poskusili, odrezal prav dobro.
Miha si je za to priložnost nadel naravnost fenomenalno umetniško ime za zahodni trg, in sicer Mike Givers.
Ha ha, tudi meni se zdi super ime – drugače pa bo kakemu bralcu gotovo zanimivo, da gre za Miho Mlinška, ki je nastopil v prvi Kmetiji.
Pa misliš, da je za fanta kaj upanja tudi na mednarodnih trgih?
Veš, kako je s tem – za Slovenca bo tako kot vedno najbrž daleč največji problem kontinuiteta snemanja. Vsaki mladi punci, ki pride do nas, razložimo, da naj raje še enkrat premisli in v posel stopi samo, če je resna. Ker za to, da se bo enkrat slekla in pred kamero malo poonegavila, bo dobila dvesto evrov – pravzaprav bo v teh časih krize novinka morda dobila celo manj kot toliko.
Mike Givers je tokrat celo plačal, da je lahko nastopil, ha ha. To sploh ni neobičajen pojav. Ogromno tipov je, ki si predstavljajo, da jim bo padla sekira v med. "Uu," si rečejo, "jaz bom zdaj dobival denar za to, da bom natepaval fajn babe!" Ampak igralci so v tem biznisu navadna potrošna roba, igralke pa so najbrž najbolj zaščiteni delavci v katerikoli industrijski panogi na svetu. Ne samo, da so krepko bolje plačane od moških kolegov, temveč lahko igralka kateregakoli partnerja zavrne. To lahko stori brez konkretnega razloga, samo na podlagi občutka, pa ji ne bo nihče ničesar očital.
S temi besedami si me spomnil, da mi je LaToya na Arturjevi kvaziporoki res razlagala, kako izbirčna je.
Kolikor vem, je doslej delala samo z dvema partnerjema.
Intervju lahko v celoti preberete v Stopu številka 37.