Kljub temu, da si je finale zagotovila med prvimi, Sanja Poljšak Pesan ni imela velike prednosti. Teden pred zadnjim nastopom je namreč morala zamenjati skladbo.
Sanja še zdaleč ni osamljen primer tekmovalke na talentu, ki ni mogla nastopiti z želeno skladbo, a to je v svetu tovrstnih šovov nekaj najbolj običajnega. Pravzaprav so šli naši producenti tekmovalcem izjemno na roko, saj so dovolili izbiro skladb mimo kataloga, kadarkoli je bilo to izvedljivo. In kaj se zgodi, če si nekdo začeli drugo pesem? "Čiščenje" avtorskih pravic oz. pridobivanje vseh potrebnih dovoljenj je že v običajnih pogojih zahtevno in traja tudi več tednov, mesecev, celo več kot leto, tukaj pa je ekipa na založbi Menart delala udarniško, v zelo kratkih rokih in po cele dneve. Pred avdicijo so pripravili katalog med 500 in 1.000 skladb vseh mogočih stilov, jezikov, geografskih področij in časovnih obdobij. Vseeno so številni tekmovalci izbirali druge pesmi, kar pa je na prvi pogled bolj preprosto, kot je v resnici. Vsak hit ima praviloma več avtorjev, ki so raztreseni po celem svetu in sodelujejo z različnimi založniki, ki skrbijo z trženje njihovih pravic. Najprej je treba ugotoviti, kdo je avtor oz. so avtorji skladbe, potem najti njihove založnike na različnih koncih sveta, stopiti v kontakt z njimi in se dogovoriti za pogoje uporabe skladbe. Lahko si predstavljate, da je normalni reakcijski čas naslovnika na drugem koncu sveta vsaj kak dan, običajno pa kar več dni. Da je vse skupaj še bolj "zabavno", je bilo vse to potrebno pri Talentu narediti v izjemno kratkih rokih, tudi v dveh dneh, "očistiti" pa je bilo potrebno celo nek, vsaj iz naše perspektive, obskurni japonski komad. Skratka, to je še en vpogled v zakulisje šova, ki na prvi pogled teče kot naoljen stroj, a se kot običajni gledalci sploh ne zavedamo, koliko dela je potrebnega, da sploh steče. Oglejte si še zakulisni pogovor s Sanjo, ki smo ga posneli pred njenim zaključnim nastopom.
Zakulisni klepet s Sanjo: