Po Policistu, Volku z Wall Streeta, Dannyju Collinsu, Postali bomo prvaki sveta ter BBC-jevih serijah Smrt v raju in Nema priča se Katarina Čas v kina vrača kot agentka Liz Waid ob boku legende grozljivk Kena Foreeja (Zora živih mrtvecev) in TV-prvokategornika Monteja Markhama (Obalna straža, Dallas, Melrose Place, Zlata dekleta, Piranha).
Začnimo na koncu: kako bi svet danes sprejel odrešenika? Če so ga prvič križali, zdaj pomislim na »waterboarding« in podobne motivacijske tehnike ...
DZ: (smeh) Ja, na koncu se film dotakne tudi te teme. Eden največjih strahov je strah pred neznanim. To je tema, ki poganja zgodbo in vse reakcije v Prehodu, in, ja, na koncu nekateri lik, ki sproža vse to, razumejo tudi kot odrešenika.
KČ: Dvomim, da se bo vrnil, če pa bi se, bi ga pol sveta sprejelo navdušeno, ker bi mu lahko pripisali krivdo za vse dobro in slabo, druga polovica pa bi zagnala paniko. (smeh) Predvsem se poigravamo z neznanim in s tem, da vsi v nekaj verjamemo.
V kaj verjameta vidva?
KČ: Vsak ustvarjalec mora najprej verjeti sam vase. Verjamem v intuicijo, energije, kozmos. Tako nekako ...
DZ: Tudi jaz verjamem najprej vase, za uspeh projekta pa je najbolj pomembno, da režiser pravilno izbere avtorje, igralce in sodelavce. Ko imam ekipo, ji zaupam. Sicer pa ne čutim potrebe, da bi verjel v nekaj večjega, vero, filozofijo, politiko. Obračam se bolj vase, pomembna se mi zdi podpora bližnjih, prijateljev in družine.
Všeč sta mi zasnova in razvoj zgodbe, film pa se mi zdi zaradi kamere malo cenen, v stilu TV-resničnosti ali Čarovnice iz Blaira. Je to namerno? Radi delate drugače?
DZ: Predvsem smo se morali prilagoditi proračunu, ki je daleč od hollywoodskih projektov. To je očitno in to je naša kruta realnost. Zato sem se osredotočil na to, da s temi sredstvi posnamem čim bolj prepričljiv film, vzpostavim močno vez med gledalci in junaki in filmu dam svoj slog. Mislim, da smo našli dobro ravnotežje in da smo ustvarili nekaj, kar ljudje ne vidijo le kot slabo imitacijo ameriških filmov, kar se na teh prostorih rado zgodi, ampak samosvoj film, ki bi lahko nastal kjerkoli.
Več v novem Vklopu!