Glas iz zvočnikov je pred začetkom miril otroke, da dim, ki se bo pojavil na velikem odru v osrčju zagrebške Arene, ni strupen, ter da se bo vsake toliko časa pojavila tema in da bo mogoče poleg vsega videti tudi laserske žarke. Občinstvo je bilo v spektakel treba uvesti nekoliko zaščitniško, saj je bilo večinoma mlajše od 10 let, z njimi pa so svoje k polnjenju sedežev prispevali starši, ki so med odmorom paradirali po hodnikih Arene. In večinoma izpolnjevali želje svojega naraščaja po kateri od igrač v podobi Marvelovih junakov, ki so jih prodajali na stojnicah.
Arena je v osmih predstavah v treh dneh za dve uri postala zbirališče navdušencev nad Marvelovimi superjunaki, nekateri, sploh fantje, pa so zadeve vzeli celo tako resno, da so se vanje tudi oblekli. Največ je bilo Spider-Manov, po čemer bi lahko sklepali, da je ta na Hrvaškem tudi najbolj priljubljen. »Kateri lik je najbolj priljubljen, je precej odvisno od države do države. Nekatere imajo raje Hulka, nekatere Stotnika Ameriko, nekatere Spider-Mana. Po krikih otrok in družin tu bi rekel, da je to Spider-Man,« se je strinjal tudi Matteo Tagliabue, regionalni marketinški menedžer za Feld Entertainment, ki je predstavo Marvel Universe Live! producirala. Omenjena družba sicer ustvarja tudi šove Disney na ledu, superjunaška Marvel Universe Live!, ki so jo ustvarili v tesnem sodelovanju z Disneyjem in Marvelom, pa živi že tretje leto. »Ta šov je bil najprej dve leti na turneji po Ameriki, zdaj pa je prvo leto na turneji po Evropi. Začeli so septembra v Veliki Britaniji, bila je že v skandinavskih državah, Franciji, Španiji, Italiji in zdaj na Hrvaškem,« je na šov, ki si ga, kot je dodal, vedno znova z veseljem pogleda, ponosen Tagliabue. V ZDA je v dveh letih obiskal 65 mest, videlo pa naj bi ga dva milijona družin.
Več preberite v novi številki revije Vklop!