Da je dobra vizualna zgodba v kombinaciji z nalezljivo melodijo zmagovalna, je zabavniška industrija spoznala že v zgodnjih osemdesetih, ko se je pojavila prva televizijska postaja, namenjena 24-urnemu predvajanju glasbenih spotov. Nova vizualna forma je dominirala do popularizacije interneta konec devetdesetih, založbe in izvajalci pa so tekmovali, kateri bo posnel bohotnejši spot ter gostil bolj razvpito ime s filmskega platna ali z modnih brvi. Drugi so pred kamere postavili anonimneže, ki jim je gostovanje pogosto dalo pospešek na poti k prepoznavnosti.
ALICIA SILVERSTONE
Nesporna kraljica zvezdništva, »nastalega« v prenosu z video formata na velika platna, je Alicia Silverstone. Njena mladostna prikupnost v konceptualni trilogiji spotov Crying, Amazing in Crazy, s katerimi so Aerosmith 1992 vnovič osvojili ameriški rokovski Olimp in postali »najljubši stari rokerji za mulce«, je bila med razlogi za ta uspeh. Takrat 17-letna punca je postala najljubša najstniška igralka, ki je prej opozorila z vlogo v trillerju Crush. Po neusmiljeni rotaciji videospotov so jo filmarji čakali v vrsti. Filmska uspešnica Clueless (Nimaš pojma) še danes zbuja salve smeha, erotični triler Babysitter (Varuška) in resna drama New World (Novi svet) so dvigovali njeno popularnost, zato ni presenetilo, da si je oblekla kostum Batgirl v četrtem nadaljevanju filmske sage o človeku netopirju, kjer so bili njeni soigralci George Clooney, Arnold Schwarzenegger in Uma Thurman. Brez primere najslabši film o Batmanu ji je spodnesel tla pod nogami. V novem tisočletju se je pojavljala v bolj ali (zvečine) manj posrečenih filmih, stopila na gledališke odre, se leta 2005 poročila, postala veganka, povila sina, danes se ukvarja s pisanjem knjig o veganski prehrani. Če komu, ki je odraščal v devetdesetih, omenite »Aerosmith bejbo«, še danes globoko vzdihne.
Še več primerov hitrega vzpona med zvezdniki si preberite v novi številki Vklopa!