Nobene povezave ni, razen morda naklonjenosti do evkaliptusa – koale se z njim krmijo, Aljažu pa je všeč njegov vonj. V pogovor so se prikradle zgolj zato, ker v novi risanki Zapoj igralec posoja glas glavnemu junaku, podjetni koali Busterju Moonu.
Buster ni čisto tipična koala, pravi Aljaž. »Koale so počasna bitja, Buster pa je čisti 'showman', blazno energičen in vztrajen, pa če gre do konca vse narobe, bo on videl majhno lučko in šel za njo.« Buster je namreč lastnik propadajočega gledališča, ki ga želi rešiti tako, da organizira pevsko tekmovanje, na katero se prijavi cela gora talentov, od pujske, slonice, miške do gorile. »Risanka se mi zdi top ravno zato, ker so vsi liki v njej živali. Fenomenalno, da človeško karakteristiko daš neki živali.« To je sicer že star trik, ki so ga vpeljale basni – te ima Aljaž že od nekdaj rad. »Verjetno se nam zdi to zanimivo, ker s tem dobimo večjo distanco in se lahko hitreje poistovetimo z liki. In žival takoj gledaš skozi neko karakteristiko, ki je čisto človeška. V risanki Zapoj gre za tipično igranje s klišeji, na primer pujsa, ki pleše, ali slonica, ki ima blazno mil glas; to je komično, tragično in romantično obenem. Ljudje obožujemo kontradikcije, podobno je pri šovih talentov: najraje imamo nekoga, ki je zaznamovan z revščino ali s kako hibo in navduši z neko veščino, glasom. Ker vidimo, da je to mogoče, da lahko gremo tudi sami čez svoje težave, če je lahko šel ta človek,« razmišlja igralec, ki je sicer že kar nekajkrat sinhroniziral živali, na primer polža v Turbu, mravljo v Mravljincu Z in papagaja v Riu.
Več o risanki Zapoj, Usodnem vinu, gledališču, iskrenosti ... preberite v novi številki revije Vklop!