Revija stop
One/oni

Pokažite spodnjice!

Ajda Perme
2. 3. 2012, 07.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Kdo od znanih se slači za promocijo svojega ali tujega spodnjega perila?

Kdo od znanih se slači za promocijo svojega ali tujega spodnjega perila?  

"O moj bog, oči! Pa ne že spet," je David Beckham opisal reakcijo svojih fantov, ko so očeta zagledali na plakatih za H&M. Na njih je zgolj v spodnjicah, saj reklamira ravno to - spodnje perilo. Podobnih sodelovanj smo že vajeni, zvezdniki danes promovirajo praktično vse, od avtomobilov, športne ter tehnične opreme in oblačil do mleka in tunine.

 

Črno-beli fantje

 

Najnovejše modno sodelovanje znamke H&M se je zgodilo z angleškim nogometašem Davidom Beckhamom, ki je podobnih projektov dobro vajen. Svojih 219 milijonov dolarjev, na leto jih zasluži več kot 40, je v večini zaslužil s sponzorskimi pogodbami in podobnimi sodelovanji, velikokrat tudi v duetu z ženo Victorio Beckham. Eno izmed takšnih sodelovanj je bilo ravno za spodnje perilo, ki sta ga Beckhamova nosila za italijansko blagovno znamko Armani in ga prav tako kot za H&M pospremila s črno-belimi fotografijami in seksi videom, a tokrat (žal) brez Victorie. Brooklynu, Romeu in Cruzu so fotografije sicer všeč, a jih skrbi, da bodo vsi videli očeta v spodnjicah.

 

Skoraj istočasno kot Beckham je svojo linijo spodnjega perila lansiral ameriški voditelj in igralec Mario Lopez. To je sprožilo razpravo o tem, kateri od njiju je bolj seksi. Lopez, ki je svojo linijo sicer predstavil že decembra, je kampanjo prav tako obogatil s črno-belimi fotografijami samega sebe v svojem lastnem perilu.

FOTOGALERIJA: KDO SE SLAČI ZA DENAR?  

 

 

Neskončen seznam oblikovalk

 

Pred dobrim letom je svojo kolekcijo spodnjega perila predstavila še ena bivša spajsica, Geri Halliwell. Kot je dejala, je želela oblikovati kolekcijo, ki naredi "prsa večja in zadnjico manjšo", tako, ki bi bila všeč tudi fantom. Kampanjo je popestrila serija fotografij z Geri, ki je po dolgem času spet pridobila za njene pojme popolno postavo in jo ponosno pokazala tudi nam.

 

Izraelska lepotica Bar Refaeli, bivše dekle Leonarda Di Capria, je lani prvič oblikovala lastno linijo spodnjega perila, ki jo je poimenovala Passionata. Da je bila linija zares strastna, je poskrbela kar sama, saj je v oglasih tudi nastopala. Za valentinovo je napovedala novo linijo za zaljubljence.

 

Znamka Material Girl, v lasti Madonne in njene hčerke Lourdes, se je v nekaj letih razširila na oblačila, čevlje, torbice, nakit in dodatke, pred kratkim pa še na ličila in spodnje perilo. Mati in hči pravita, da se pri sodelovanju za blagovno znamko odlično razumeta. Lani je v oglasih za njuna oblačila (razen tistih v spodnjem perilu) nastopala Kelly Osbourne, za letošnjo spomladansko kolekcijo pa model iščeta kar po blogu, ki ga upravlja Loudres.

 

Jessica Simpson je davno tega v svojem resničnostnem šovu po(ne)srečeno reklamirala tunino, "piščanca morja", pozneje pa je ustanovila kar svojo blagovno znamko. S svojim imenom je prodajala že kovčke, kopalke in parfume, leta 2006 pa je dodala še linijo spodnjega perila. Opisala ga je kot "seksi s pridihom zabave", danes pa na njeni spletni strani jessicasimpsoncollection.com najdemo tudi čevlje, torbice, obleke in modne dodatke po srednje zmernih cenah. Brez zadržkov se v oglasih ob bok postavi profesionalnim manekenkam in s svojo podobo promovira lastne izdelke, ki jih, kot trdi, zelo rada nosi tudi v prostem času.

 

Zakaj bi se mučili z oblikovanjem?

Lansko jesen smo bili priča še eni vroči kampanji za Armanijevo spodnje perilo. Poleg fotografij je Rihanna za italijanskega oblikovalca posnela tudi kratek film po vzoru filma noir; dogaja se v neki garažni hiši in je seveda opremljen s pevkino skladbo. Pevka pri oblikovanju perila sicer ni sodelovala, ji pa vseeno zelo pristaja. Za Armanija sta se v perilu postavila na ogled tudi Cristiano Ronaldo in Megan Fox.

 

Oglas, ki ga je za spodnje perilo Agent Provocateur posnela avstralska pevka Kylie Minogue, je bil po rezultatih neke spletne ankete razglašen za najboljši kultni kino oglas vseh časov. V njem Kylie v razkošnem erotičnem spodnjem perilu po divji ježi na mehanskem biku moški del občinstva pozove, naj vstane, in sklene, da se ji je zdelo, da ne bo nihče vstal. A o tem, ali je kdo stal, bi se verjetno dalo razglabljati.

 

 

Slovenske zvezdnice ne sedijo križem rok

Svojo linijo sanjskega spodnjega perila je pri nas imela vsestranska Rebeka Dremelj. Pri nas izdelkov menda ni več možno kupiti, po Rebekinih besedah so vse do zadnjega kosa prodali v Makedoniji. Trenutno se očitno ne ukvarja s tangicami, saj ima dovolj dela s pevsko kariero na Balkanu.

 

Po incidentu s spodnjim perilom trenutno naše najboljše smučarke bi bilo na mestu, da bi Tina Maze v kratkem lansirala svojo linijo perila. Dokaz, da Tina ima ideje, je modrček z napisom "not your business", ki ga je nosila na eni izmed tekem, pri izvedbi pa bi morda potrebovala še malce pomoči profesionalcev. Sicer pa Tini golota očitno ni tabu, saj je pomanjkljivo oblečena nastopila v oglasu opremljevalca Stöckli. Slednjega je posnela že lanskega septembra, produkt pa so seksi črno-bele fotografije, ki so požele veliko občudovanja pri predstavnikih moškega spola.

 

Revija Stop