Predstava govori o Nadi, divi balkanskih korenin v zrelih srednjih letih, ki naj bi pripravila predstavo, s katero se bo s stranskega tira, na katerega jo je zrinilo gledališče, vrnila na glavnega. A namesto glavne vloge v veliki klasiki ali razkošnem muzikalu dobi avtorski projekt, ki ga je komisija ministrstva v skladu s Pravilnikom ocenila in mu namenila polovico najnižjega količnika. Saj je glavna, a tudi za vse sama. Vaje so v polnem teku, nabor pesmi, ki vsebuje uspešnice E. Piaf, L. Minnelli in L. Jankovič, je vedno ožji, z lučjo in tonom se bolj ali manj uspešno spopada tehnik Pavle (Gojmir Lešnjak - Gojc), direktor se ne oglaša na telefon. Na vaji, ki smo ji priča, postaja njen nasmešek vse bolj grenak. Ne le da še vedno ni osrednjega scenskega elementa in se na odru nepričakovano gnetejo kostumi iz fundusa ... In ne le da Pavle vsake toliko izgine, ker mora hkrati voditi vajo na glavnem odru, nadomešča pa ga snažilka Fata (Lucija Ćirović) ... Vrhunec vsega je, da tudi benda ni in ne njene priljubljene pianistke! Namesto nje za klavirjem sedi neznani mladenič. Besedilo je po Larinih zamislih napisala dramska pisateljica in libretistka Jera Ivanc, za režijo pa je poskrbela Yulia Kristoforova.





