Pedro Almodóvar vedno fotografira, ker želi dokumentirati svoje delo, se spomniti dobrih časov, prav tako pa želi videti, kar je onkraj fotografskega objektiva, saj trdno verjame, da kamera lahko razkrije skrivnosti, ki jih človeško oko ne more zaznati.
»Vedno sem zelo verjel v čustveno moč fotografije,« pravi režiser filmov Zveži me! Cvet moje skrivnost,Vse o moji materi in Govori z njo. »Ko iščem filmske lokacije, jih vedno veliko fotografiram: fotografiram pokrajino, hiše, lase igralk. Resnično zaupam fotografskemu očesu; to je smešno, toda zaupam mu bolj kot video kameri. To je sicer čudno, toda fotoaparat me bolj približa osebnosti kakor pa gibljiva slika,« pravi Španec, ki je reviji odstopil tudi zbirko svojih številnih avtoportretov pred ogledalom, ki jih je posnel v New Yorku leta 1996, in tiste z leta 2008, ki prikazujejo zgolj njegovo senco. »Že dolgo delam avtoportrete, zgolj za svojo uporabo, da vidim učinek časa in da se pogovarjam s sam sabo v času osamljenosti,« dodaja.