Pevka je to pomembno zmago delila z oboževalci na svoji spletni strani, kjer je poudarila, da vsa glasba, ki jo je ustvarila, zdaj pripada njej, vključno z videospoti, koncertnimi posnetki, umetniškimi deli ter celo še neizdanimi skladbami. Bitka za pravice se je začela leta 2019, ko je njen nekdanji menedžer Scooter Braun kupil založbo Big Machine Records in s tem pridobil pravice do vseh njenih prvih šestih albumov, ki so bili velike uspešnice. To je sprožilo val razočaranja in ogorčenja pri pevki, pa tudi med njenimi oboževalci, spodbudilo pa je tudi širšo razpravo o lastništvu glasbe. V odgovor na izgubo pravic se je Taylorjeva takrat odločila za zelo drzen korak, ki je presenetil tudi poznavalce glasbene industrije, in začela še enkrat snemati svoje albume. Izdajala jih je pod oznako Taylor's Version.
Ponovno posneti albumi pa ne vključujejo le izvirnih skladb, temveč tudi številne neizdane pesmi. Do te zgodovinske zmage ji je uspelo ponovno posneti skoraj vse albume, razen zadnjega, Reputation, za katerega je priznala, da dvomi, da bi ga lahko izboljšala, in da ima z njim posebno čustveno vez. Čeprav je snemanje že začela, ji ga zdaj verjetno ne bo treba nadaljevati, saj so vse avtorske pravice spet njene.