Upodablja jo devetnajstletna igralka Anna Sophia Robb (Čarli in tovarna čokolade), ki se je za vlogo posvetovala tudi s Sarah Jessico Parker. Carrie srečamo v osemdesetih letih, na začetku tretjega letnika gimnazije, le nekaj mesecev po tem, ko ji je umrla mama. V predmestju New Yorka živi s svojim očetom in uporniško mlajšo sestro. V šoli se spopada s tipičnimi srednješolskimi ljubezenskimi težavami, obenem pa se začenjajo tudi njeni izleti na Manhattan, kjer opravlja svojo prvo službo - najprej v dolgočasni pravniški pisarni, kmalu pa pri ugledni reviji. Tudi mlajša različica Carrie rada klepeta s svojimi prijateljicami, le da namesto v "brunch" kavarnah posedajo v šolski jedilnici, namesto o spolnih perverzijah pa se hihitajo ob bolj nedolžnih pogovorih o prvih ljubezenskih izkušnjah.
Preveč medla za sodobne razmere?
Serija po prvih nekaj delih dobiva mešane kritike. Ciljnemu občinstvu, se pravi najstnicam, naj bi bila, sodeč po odzivih na Twitterju, všeč, ostali pa ostajajo skeptični. Največ očitkov leti na biografsko neskladje med "originalno" in novo Carrie. Na primer to, da je originalna Carrie iz Seksa v mestu nekoč potožila, da jo je oče zapustil, ko je bila še zelo majhna, in sta z mamo ostali sami. Nekateri celo menijo, da se ob takšni očetovski figuri, kot jo ima Carrie v novi nadaljevanki, verjetno ne bi nikoli niti zanimala za starejše vplivne moške tipa Živina. Vse nove premise o zgodovini glavne junakinje so sicer zveste knjižni predlogi Candace Bushnell, ki je tako imenovani "prequel" Seksa v mestu izdala pred nekaj leti. Nekateri kritiki pravijo, da so neskladja tako ali tako na dnu seznama težav, s katerimi se serija spoprijema. "Carriejin dnevnik" je naletel na visoka pričakovanja. Ne le zaradi kultnega statusa Seksa v mestu, na slavo katerega se opira, tudi zaradi dejstva, da za serijo stoji Jason Schwartz, ki je javnost do nedavno tedensko šokiral z Opravljivko, kjer so se bogataški najstniki drogirali, plesali striptiz, seksali v troje in počeli cel kup drugih obscenosti. Večino tega že v pilotni epizodi. Je občinstvo, ki so ga v zadnjih letih vzgajali v takšno smer, res dovolj potrpežljivo, da bo tokrat dalo priložnost pridni deklici iz bolj "poštirkanih" osemdesetih let prejšnjega stoletja, ki je izgubila mamo, piše dnevnik in je sramežljivo zaljubljena v najbolj priljubljenega fanta na šoli?