Revija stop
Televizija

Telenovela v paradižu

2. 11. 2012, 14.33
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Kdo so prvi gostje, ki so se naselili v hotelu Paradise in zagrizli v strateško igro, televizijski šov čustev in preračunljive taktike, bomo videli že čez nekaj dni, natančneje 7. novembra ob 21. uri na Planet tv.

Več o tem, kakšen projekt se je snemal v Kostariki in se te dni končuje doma, pa z Amirjem Mureškićem, programskim direktorjem Planet TV.

Na kraju snemanja šova Paradise Hotel ste obiskali celotno ekipo. V kakšnem okolju se je odvijalo snemanje, kako ste izbrali lokacijo in kakšna infrastruktura je bila potrebna za to?

Format oddaje zahteva eksotično lokacijo. Na izbiro je bilo več licenciranih lokacij za snemanje oddaje – Mehika, Kolumbija, Južna Amerika, Avstralija. Maja smo izbrano lokacijo potrdili skupaj z lastnikom licence. Verjamem, da je bila izbira lokacije za slovenski šov Paradise Hotel – osamljeno letovišče sredi tropskega gozda na pacifiški obali Kostarike – dobra izbira.

Kakšen produkcijski zalogaj sta bila ta dva meseca v Kostariki? Kolikšna ekipa je bila tam in s koliko materiala se je vrnila domov?

Paradise Hotel je zelo zahteven format – logistično, vsebinsko in produkcijsko. Ko temu prištejemo dejstvo, da smo snemali na drugi celini in imeli zelo zahteven 60-dnevni urnik, sem zelo srečen, da smo trenutno sredi postprodukcije. Brez dvoma gre za največji projekt resničnostnega šova, ki je bil kadarkoli posnet za katerokoli slovensko komercialno televizijo. Že sama lokacija snemanja narekuje popolnoma drugačno logistiko kreativnega in produkcijskega dela pri projektu. Ekipa je štela (skupaj z domačini, ki so sodelovali pri projektu) 75 ljudi. V Slovenijo smo se vrnili z več kot 8000 ur posnetega materiala.

Kakšne osebe ste izbirali? Katere so karakteristike, ki jih protagonisti takšnega šova morajo imeti oz. jih za uspešen projekt potrebujete?
Nad zelo dobrim odzivom na avdicijo smo bili presenečeni – takšnega navala za nov in neznan format na televiziji, ki takrat ni niti obstajala, resnično nismo pričakovali. Šovu so ustvarjalci oddaje dali osnovno usmeritev že v Sloveniji – v procesu kastinga. Izbrani so bili inteligentni, duhoviti, lucidni mladi ljudje, polni življenja in želje po avanturi. Največ izbranih je tik pred koncem študija; kar nekaj je absolventov prava, študentka matematike, diplomirana sociologinja, inženir strojništva, natakarica, kozmetičarka, študent transporta in logistike z univerze na Dunaju … Predvsem pa vse odlikuje njihova osebna zgodba. Gledalci bodo z njimi delili svoja čustva in doživljanje realnosti daleč od doma, ko se bodo sredi luksuznega okolja, ki kliče po brezskrbnem počitku, spoprijeli za 50.000 evrov nagrade v strateški igri odnosov in obstanka v tropskem raju …

Se bodo Slovenci tokrat sprostili pred kamero, bomo videli realne odnose ali lahko pričakujemo bolj ugajanje in igro?

Gostje Paradise Hotela so med snemanjem uspešno podrli vse stereotipe o Slovencih. Pred kamero so sproščeni, dovolili so vpogled v anatomijo njihovega miselnega in doživljajskega sveta. Prepričan sem, da bodo gledalce prikovali pred male zaslone in da bodo gledalci težko čakali vsako naslednjo epizodo.

V čem je ta šov drugačen od dosedanjih resničnostnih šovov, ki smo jih videli v Sloveniji? Kakšna sta koncept in zgodba?

Osnovna razlika od do zdaj videnih šovov je, da ta nima pravil. Gre za strateško igro, ki zrcali naša življenja in zgodbe vsakdana na odročni, eksotični lokaciji, kjer so tekmovalci prisiljeni sprejemati hipne odločitve.

Koncept je preprost – "delovni teden" v slovenskem Paradise Hotelu traja 4 dni. Prvi dan se v hotel vseli nov prebivalec, drugi dan je dan za zmenek dveh ali več prebivalcev, tretji dan je dan za "trenutek resnice" – dan za Pandorino skrinjico, ko si gostje anonimno zastavljajo vprašanja o drug drugem, četrti dan je dan za izločanje, ko eden od tekmovalcev nemudoma zapusti hotel in odpotuje domov.

Revija Stop