Revija stop
Kolumne

Računovodja 2

Mitja Reichenberg
21. 4. 2025, 10.00
Deli članek:

osebni arhiv
Mitja Reichenberg

Zagotovo se še spomnimo Bena Afflecka v vlogi Christiana Wolffa, avtističnega računovodje z izjemnim matematičnim talentom in smrtonosnimi sposobnostmi. Kot otrok je bil Christian posebnež, ki ga je mati želela poslati v center za zdravljenje, vendar se njegov vojaški oče s tem ni strinjal. Verjel je, da mora sina pripraviti na trd svet, zato je skupaj z njegovim bratom Braxtonom (Jon Bernthal) prestajal intenzivne treninge borilnih veščin in se učil soočanja z dražljaji, namesto da bi se jim izogibal.

"Računovodja 2" je težko pričakovano nadaljevanje uspešnega prvega dela in hkrati drugi film v napovedani trilogiji, ki jo režira Gavin O'Connor. Ben Affleck se ponovno odlično znajde v vlogi genialnega računovodje in specialista za pranje denarja, ki tokrat stopi še globlje v svet kriminala. Christian Wolff se mora spopasti z novimi izzivi, pri tem pa se znajde v mreži skrivnostnih umorov, kjer se sreča z novimi in starimi sovražniki. Film odlikuje še več akcije, napetosti in nepredvidljivih preobratov, zaradi česar je še bolj intenziven kot prvi del. Poleg Afflecka in Bernthala se vračajo tudi drugi ključni igralci, ki s svojimi nastopi dodajo globino že tako kompleksni zgodbi.

Septembra 2021 je O'Connor razkril načrte za razširitev franšize v trilogijo, pri čemer tretji film opisuje kot "Rain Mana na steroidih". Čeprav naj bi bila zgodba zaključena že z drugim delom, naj bi zadnji film dobil nekoliko drugačen, bolj prijateljski ton. Kaj točno to pomeni, bomo še videli, a pričakovanja so visoka, saj je prva dva filma zaznamovala izjemna kombinacija inteligentnega scenarija, akcijskih prizorov in čustvene globine likov.

Filmsko glasbo podpisuje Bryce Dessner, priznani ameriški skladatelj in kitarist, član rock skupine The National. S svojim edinstvenim glasbenim slogom je tudi v tem filmu poskrbel za izvirno zvočno podobo, ki združuje drznost, neposrednost in napetost – točno to, kar takšen akcijski spektakel potrebuje. Dessner je znan po tem, da združuje klasične orkestralne prvine z modernimi zvoki, kar zagotovo doda še eno dimenzijo vzdušju tega filma.

Revija Stop